środa, 1 czerwca 2011

Losowanie zakończone!

Kochani!
Dziękujemy za przemiłe komentarze i maile. 
Dodały nam skrzydeł i chęci do dalszej pracy.
Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza oferta ciągle się poszerzała. 
Informujemy, że pojawi się między innymi duża kolekcja mebli. Ich katalog, już niedługo będzie dostępny na stronie.
Nasza ekipa wydrukowała dziś wszystkie komentarze i maile. Wśród nich wylosowaliśmy 6 karteczek.
Jednocześnie podjęliśmy decyzję, aby wynagrodzić również tych, którzy mieli mniej szczęścia. Prześlemy Wam wkrótce kody rabatowe na zakupy w naszym sklepie.
Poniżej prezentujemy wyniki:
I.
brydzia pisze...
Belle maison to romantyzm, piękno i vintage w jednym wydaniu. To wszystko to co chciałabym aby znalazło miejce w moim domu. I mam nadzieję, że tak się stanie - właśnie dzięki Wam!
Pozdrawiam serdecznie:)))

II.

petite juliette blog pisze...

Za rzeczy, które czynią moje życie piękniejszym, za niezwykłą obsługę i superszybkie dostawy. No po prostu za wszystko. I'm lovin it!!!!
III.

 Only Beautiful Things pisze...

Dla mnie Belle Maison to piękne i stylowe przedmioty, które na tle zalewającej nas zewsząd tandety wyróżniają się oryginalnością i jakością wykonania. Pozdrawiam i ruszam buszować po odświeżonej stronie!
IV.

Anonimowy Anonimowy pisze...

Belle Maison jest niesamowity!!!Dzisiaj przyjechał kurier z konsolką dla mojej mamy,byłam z psem w ogrodzie razem z moją mamą.Gdy przyjechał kurier....zapomniała o całym świecie.:).Zapomniała,że w domu gotują się ziemniaki na obiad i gulasz.Przyszła do domu z tą wielką paczką i...nagle przypomniała sobie o ziemniakach i gulaszu.Ale na całe szczęście udało się uratować gulasz :).Teraz jest w salonie i skręca swoją upragnioną konsolkę.Codziennie odwiedza stronę internetową Belle Maison'a i rózne swoje blogi :)).Dla niej takie "cacuszka" są jak miód na serce.Cieszy się przy każdym otwieraniu paczek z jej cudeńkami.:))
V.

elainus pisze...

Kiedy zmarła moja mama za wszelką cenę starałam się zmieniać wszystko w mieszkaniu, żeby zatrzeć pamięć. Im bardziej chciałam odmienić otoczenie tym szkaradniejsze mi się ono wydawało. Któregoś dnia wzięłam pędzel w dłoń i przemalowałam wszystko na stonowany, jasny, chłodny kolor. Weszłam na stronę Belle Maison i zamarzyłam o jednej małej rzeczy. Po dwóch miesiącach w końcu się odważyłam na zakup. Potem kolejna rzecz i jeszcze jedna. Nie mam wielkich funduszy, każdy zakup poprzedzony jest jakimś wyrzeczeniem, ale tym słodsza jest radość posiadania! Teraz, razem z wami, stworzyłam swój własny dom, ciepły, przytulny, niepowtarzalny i jak wspomniałam... MÓJ.
VI.
 Anonimowy pisze...

Belle Maison to przede wszystkim kopalnia inspiracji, miejsce gdzie można nabyć unikatowe przedmioty które upiększą nasze wnętrza i dodadzą im 'smaczku'. Joanna, joannaludwig@poczta.onet.pl

Blogowiczkę Elainus prosimy o kontakt mailowy.
Dziękujemy i zapraszamy!

1 komentarz:

brydzia pisze...

Bardzo się cieszę z wygranej:)))
Pozdrawiam serdecznie:)